Подготовка проектов

Здесь вы сможете многое узнать о создании проектов и их оформлении
  

Цінності, які ми обираємо                      

План навчального проекту

Примітка:  Набирайте текст в  полі для відповіді. Клацніть мишею на тексті-інструкції  і починайте набирати свій текст
 Автор навчального проекту:
Прізвище, ім’я та по-батькові:
Клочан Ольга Олександрівна
Харченко Наталія Володимирівна

Місце роботи / Назва навчального закладу:
Шахтарське педагогічне училище
Місце проживання автора проекту:
м. Шахтарськ


Відомості про тренінг:
Прізвище, ім’я та по-батькові тренера (тренерів):
Петкова Марія Іванівна
Місце проведення тренінгу:
Шахтарське педагогічне училище
Дати проведення  тренінгу:
02.2010 – 03.2010

Якщо ваш навчальний проект виберуть для збереження у базі даних програми „Intel® Навчання для майбутнього”, чи бажаєте ви, щоб було вказане ваше ім’я як автора проекту?
 Так       Ні


Опис проекту
Назва проекту:
Цінності, які ми обираємо
Основні питання:

Ключове питання:
1.      Камо грядеши? Куди йдеш?
2.      Хто винен, що ми такі?
3.      Наскільки легко бути молодим?
4.      На що витратити молодість?

Тематичні питання:
1.  Хто ти – особистість чи наслідувач?
  1. 2. Схід чи Захід – на що рівнятись?

Змістові питання:
 1. Які цінності переважають у студентському колективі?
2. Звідки молодь бере приклад для наслідування?
3. Як не втратити себе у сучасному світі?
Стислий опис:
Проект для студентів 16-18 років, який можна використати у старших класах середньої школи. Націлений на визначення життєвих орієнтирів молоді, пошук мети і основних цінностей у житті, дослідження впливу середовища та соціокультурного оточення на формування світогляду сучасного молодого покоління, визначення позитивних та негативних стереотипів західного суспільства, які сприймає молодь, і окреслення нових шляхів для розвитку молодого покоління.

Навчальні предмет(и): відмітити предмети, з якими пов’язаний ваш навчальний проект
 Основи економіки
 Українська мова і література
 Зарубіжна література
 Музика, образотворче мистецтво
 Інформатика
 Всесвітня історія
 Іноземна мова
 Людина і суспільство/Основи філософії
 Я і Україна/Довкілля/ Природознавство
 Фізика, астрономія
 Математика
 Фізична культура, ОБЖ, ДПЮ
 Біологія
 Географія
 Хімія
 Історія України
 Основи правознавства
 Трудове навчання
 Інше:      
 Інше:      
 інше:      
Класи: відмітити класи, яких стосується ваш навчальний проект
 1–4
 5-7
 Інше: студенти 16-18 років
 8-9
 10-11
 Інше:      

Державні освітні стандарти та навчальні програми:
 
Освітня галузь «Психологія»
 
§        ознайомити студентів з основними моделями поведінки молоді, визначити роль і місце моральних цінностей у молодіжному суспільстві. Вчити робити обдуманий вибір, керуватися не тільки чужими думками, нав’язаними стереотипами, а й власною точкою зору.
 
Освітня галузь «Етика»
 
-         вивчення складових моральної культури особистості і поглиблення та збагачення знань про моральний зміст звичаїв і традицій українського народу та різних національностей, які живуть в Україні, а також ознайомлення з елементами моральної культури народів світу.
-         засвоєння норм суспільного життя, визнання цінностей взаємоповаги та взаємодопомоги, безкорисливості.

Освітня галузь "Технологія"

-       ознайомлення учнів з місцем і роллю інформаційно-комунікаційних технологій в сучасному виробництві, науці, повсякденному житті та їх підготовка до раціонального використання комп'ютерних засобів при розв'язуванні задач, пов'язаних з опрацюванням інформації, її пошуком, систематизацією, зберіганням, поданням, передаванням.
Навчальні цілі та очікувані результати навчання:             
  Перед студентами ставиться завдання визначити:
Ø      які чинники допомагають їм набути авторитету серед однолітків, вважатися незвичною, успішною, розвиненою особистістю, що, на їх думку, може сприяти їх успішності в майбутньому;
Ø      звідки молодь бере моделі поведінки, якими принципами керуються у повсякденному житті;
Ø      які надбання вітчизняної та зарубіжної культури найбільше цінує молодь та бере за основу у подальшому житті.
Незалежно від обраного методу студенти зможуть:

v     проводити цільовий пошук інформації в Інтернеті;
v     відбирати необхідну інформацію, аналізувати та оцінювати її;
v     ефективно використовувати технології для реалізації поставлених завдань;
v     використовувати набуті знання у повсякденному житті.

Познайомити студентів з:
Ø      стереотипами моделей поведінки, які молодь сприймає із засобів масової інформації та Інтернету;
Ø       
Вміння, які повинні набути студенти:
v     отримання учнями навичок дослідження як універсального способу освоєння дійсності, розвитку здатності до дослідницького мислення, активізації особистісної позиції учня на основі придбання суб’єктивно нових знань (тобто самостійно отриманих знань, які є  новими і особистісно значущими  для конкретного учня).
v     успішно взаємодіяти з іншими;  адекватно оцінювати себе;
v     бути гнучким і мобільним у спілкуванні, упереджувати та вирішувати конфлікти, вміти досягати компромісу;

   
Діяльність учнів:
v     Учні збирають інформацію з різних джерел (пошук інформації в літературі, пресі, проводять опитування, досліджують різні точки зору) щодо виявлення .
v     Проводиться обговорення, оцінювання та аналіз знайдених матеріалів з метою створення робочої групи за спільним інтересом, щодо застосування отриманої (колективом) інформації у реальному житті.
v     Працюючи в групі учні аналізують матеріал за обраними критеріями знайдений з різних джерел, відбирають матеріал для створення презентації.
v     Учні проектують зміст презентації, знаходять необхідні зображення, займаються її дизайном та оформленням. Формування студентської презентації є проміжним результатом роботи над проектом.
v     Демонстрація презентації, супроводжується оцінюванням (відповідність змісту тематиці, стиль, елементи творчості).
v     В проектуванні веб-сайту уточнюється назва, а з нею, можливо, і назва проекту; обговорюються тематичні та ключові питання; формуються плани практичної реалізації проекту.
v     В процесі створення сайту студенти опановують мистецтво дизайну, реклами, навігації.
v     Для попереднього аналізу виконаних робіт (публікація, презентація, веб-сайт) студенти переглядають критерії оцінювання, розроблені викладачем, обговорюють їх та при необхідності погоджують з викладачем необхідні зміни та доповнення.
v     Члени робочої групи вчаться працювати в колективі.
v     Набувають більші практичні знання.

Приблизний час, необхідний для реалізації навчального проекту:
Від 2 до 3 місяців
Вхідні знання та навички:
Студенти мають бути знайомі з основними навичками роботи з MS Word, MS Excel, Internet Explorer, Microsoft Publisher.
Матеріали та ресурси:

Обладнання (відмітити необхідні прилади):


 Фотоапарат
 Принтер
 Цифровий фотоапарат
 Програвач DVD-дисків
 Засоби для зв’язку з Інтернетом
 Лазерний диск
 Відеокамера
 Проектор
 Сканер
 Телевізор
 Комп’ютер(и)
 Відеомагнітофон
 Обладнання для проведення відеоконференцій
 Інше:       

Програмне забезпечення (відмітити необхідні програми):
 Бази даних
 Табличний процесор
 Видавничі системи
 Програми для підтримки роботи з електронною поштою
 Енциклопедія на компакт-диску
 Програми опрацювання зображень
 Веб-браузер для перегляду веб-сайтів
 Програми для створення мультимедійних презентацій
 Програми для створення веб-сайтів
 Текстовий редактор
 Програми для створення публікацій
 Архіватори
 Інше:     

Друковані матеріали:


Додаткове приладдя та витратні матеріали:
Зошит, олівець, ручка, кольорові олівці, папка для паперів.

Ресурси Інтернету:
www.yandex.ru, www.km.ru, http://www.google.com.ua, www.wikipedia.org/

Інше:


Диференціація навчання:


v     Здібні та обдаровані студенти можуть адаптувати проективні тестові методики під ситуативні умови, робити опитування.
v     Студенти з проявами творчих нахилів приймають активну участь у оформленні робочого проекту.
v      Слабкі студенти виконують завдання за готовими розробками, але намагаються внести до них елемент творчості.

Оцінювання знань та вмінь учнів:
Оцінювання учнів проводитиметься за допомогою форм для оцінювання учнівських презентації, публікації, веб-сайту, розроблених вчителем. Форми мають враховувати  зміст, оформлення та організацію відповідних матеріалів.

Ключові слова:
Життя, розум, особистість, молодь, цінності