Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми | Забезпечення сам. роботи (література) | Форми контролю | ||||
№п/п | Для вивчення на навчальних заняттях | Для самостійної роботи студентів | ||||
3 семестр | ||||||
Модуль 1 | ||||||
ЗМ1 Житло, сім'я: місце знаходження, міський та сільський дім, квартира та її обладнання, меблі, склад сім'ї, родинні зв'язки, сімейні традиції, свята. | ||||||
1-2 | Інструктаж з БЖД. Введення та активізація граматичного матеріалу: дієслово to have та зворот have (has) got. Неозначені займенники some, any. Введення та опрацювання тематичної лексики. Первинне читання, контроль розуміння тексту “My friend’s family” | Вживання неозначених займенників some, any | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 561-563 | Перевірка вступних знань студентів, письмові вправи. | ||
3-4 | Робота над тематичним текстом тексту “My friend’s family”. Виконання післятекстових завдань та вправ на розвиток навичок усного мовлення | Письмова розповідь про свою сім’ю | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 488 | Взаємоконтроль усних розповідей | ||
5-6 | Введення та опрацювання граматичного матеріалу: зворот there is/there are в теперішньому та минулому часах групи Indefinite. Модальне дієслово can та зворот to be able to. Введення та активізація тематичної лексики. Первинне читання, контроль розуміння тексту «My sister’s flat» | | | | ||
7-8 | Робота над тематичним текстом «My sister’s flat». Виконання післятекстових завдань та вправ на розвиток навичок усного мовлення | Письмове складання запитань (співрозмовникові про його квартиру) | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 144 | Обмін запитаннями та відповіді на них | ||
ЗМ2 Населені пункти: місто і село, визначні пам’ятники, огляд визначних пам'яток, орієнтування в місті, користування міськими видами транспорту. | ||||||
9-10 | Введення та закріплення граматичного матеріалу: узгодження часів в складнопідрядних реченнях з додатковими підрядними (The Future Indefinite in the Past, The Past Perfect Tense). Роз’єднувальні запитання. Введення та опрацювання лексичного матеріалу до тематичного тексту | Дієслова to speak, to talk; to say, to tell | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 594 | Колективна перевірка письмових вправ | ||
11-12 | Робота над тематичним текстом «A Visit to Kyiv». Виконання вправ на розвиток навичок усного мовлення (відповіді на запитання, переказ тексту, складання ситуацій діалогів). Повідомлення на тему «The Place Where I Born». Позааудиторне читання. | “The Adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain (part 1) | М.Твен. Пригоди Тома Сойєра. Ч1: Навчальний посібник. К.:1998. | Перевірка післятекстових вправ, виконання комунікативних завдань | ||
ЗМ3 Харчування: приймання їжі, основні продукти харчування та блюда. | ||||||
13-14 | Введення та закріплення граматичного матеріалу: прохання або наказ, звернені до 1-ї або 2-ї особи. Додаткові підрядні речення зі сполучниками if або whether. Вживання артикля з іменниками, що означають речовину. Словосполучення а little, few. Введення та активізація лексики. | Опрацювання активної лексики | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с.212-213 | Проведення словникового диктанту | ||
15 | Робота над тематичним діалогом 1 «In the Lunch Hour» (Meals). Виконання вправ на розвиток усного мовлення: переказ діалогу в непрямій мові, складання власних діалогів та розповідей за опорами. | | | | ||
16 | Виконання підсумкових завдань. Модульний контроль. | | | Модульна контрольна робота | ||
Модуль 2 | ||||||
ЗМ 4 Мандрівки та екскурсії: засоби пересування, екскурсії до інших міст, сіл, країн, придбання квитка на різні види транспорту. | ||||||
17-18 | Інструктаж з БЖД. Введення та закріплення граматичного матеріалу: Пасивний стан (The Passive Voice). Спеціальні запитання у непрямій мові. Абсолютна форма присвійних займенників. Введення та опрацювання лексичного матеріалу до тематичного тексту | | | | ||
19-20 | Робота над тематичним текстом “They are Leaving London”. Виконання вправ на розвиток навичок усного мовлення: опис малюнків за текстом, складання ситуацій, діалогів за опорами. | Читання тексту з повним розумінням прочитаного | Tom Hutcinson. New Hotline Elementary OUP, 1999, p. 34-35 | Бесіда за прочитаним, виконання комунікативних завдань. | ||
21-22 | Введення та закріплення граматичного матеріалу: минулий та майбутній час групи Continuous. Прохання та наказ у непрямій мові. Підрядні речення наслідку. Активізація лексики до тематичного тексту | | | | ||
23-24 | Робота над тематичним текстом «A Sea Story» (after W. Jacobs): читання, літературний переклад на рідну мову, відповіді на запитання, переказ тексту від різних осіб, складання ситуацій і розповідей. Позааудиторне читання | Літературний переклад художнього уривку на рідну мову. “The Adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain (part 1) | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 212-213 М.Твен. Пригоди Тома Сойєра. Ч1: Навчальний посібник. К.:1998. | Колективна перевірка літературного перекладу. Перевірка післятексто-вих вправ, виконання комунікатив-них завдань. | ||
ЗМ 5 Покупки: придбання сувенірів, подарунків, канцтоварів, продуктів харчування, одягу, взуття, товарів широкого вжитку. | ||||||
25-26 | Введення та закріплення граматичного матеріалу: Ступені порівняння прикметників. Іменні безособові речення. Слова-замісники. Введення та опрацювання тематичної лексики | | | | ||
27-30 | Фонетичне опрацювання діалогів «Shopping», їх переказ у непрямій мові. | | | | ||
31 | “Shopping” моделювання діалогів за опорами. Виконання підсумкових завдань за вивченими темами. | | | | ||
32 | Модульний контроль. Диф. залік | | | Модульна контрольна робота | ||
четверг, 23 сентября 2010 г.
Практичний курс англійської мови 2 курс 3 семестр
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий