четверг, 23 сентября 2010 г.

Практичний курс англійської мови 2 курс 3 семестр

Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми
Забезпечення сам. роботи (література)
Форми контролю
№п/п
Для вивчення на навчальних заняттях
Для самостійної роботи студентів
3 семестр
Модуль 1
ЗМ1 Житло, сім'я: місце знаходження, міський та сільський дім, квартира та її обладнання, меблі, склад сім'ї, родинні зв'язки, сімейні традиції, свята.
1-2
Інструктаж з БЖД. Введення та активізація граматичного матеріалу: дієслово to have та зворот have (has) got. Неозначені займенники some, any. Введення та опрацювання тематичної лексики. Первинне читання, контроль розуміння тексту “My friends family
Вживання неозначених займенників some, any

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 561-563
Перевірка вступних знань студентів, письмові вправи.
3-4
Робота над тематичним текстом текстуMy friends family”. Виконання післятекстових завдань та вправ на розвиток навичок усного мовлення
Письмова розповідь про свою сім’ю

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 488
Взаємоконтроль усних розповідей
5-6
Введення та опрацювання граматичного матеріалу: зворот there is/there are в теперішньому та минулому часах групи Indefinite. Модальне дієслово can та зворот  to be able to. Введення та активізація тематичної лексики. Первинне читання, контроль розуміння тексту «My sister’s flat»



7-8
Робота над тематичним текстом «My sisters flat». Виконання післятекстових завдань та вправ на розвиток навичок усного мовлення
Письмове складання запитань (співрозмовникові про його квартиру)

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 144
Обмін запитаннями та відповіді на них
ЗМ2 Населені пункти: місто і село, визначні пам’ятники, огляд визначних пам'яток, орієнтування в місті, користування міськими видами транспорту.
9-10
Введення та закріплення граматичного матеріалу: узгодження часів в складнопідрядних реченнях з додатковими підрядними (The Future Indefinite in the Past, The Past Perfect Tense). Роз’єднувальні запитання. Введення та опрацювання лексичного матеріалу до тематичного тексту
Дієслова to speak, to talk; to say, to tell

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 594
Колективна перевірка письмових вправ
11-12
Робота над тематичним текстом «A Visit to Kyiv». Виконання вправ на розвиток навичок усного мовлення (відповіді на запитання, переказ тексту, складання ситуацій діалогів). Повідомлення на тему «The Place Where I Born». Позааудиторне читання.
“The Adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain (part 1)

М.Твен. Пригоди Тома Сойєра. Ч1: Навчальний посібник. К.:1998.
Перевірка післятекстових вправ, виконання комунікативних завдань
ЗМ3 Харчування: приймання їжі, основні продукти харчування та блюда.
13-14
Введення та закріплення граматичного матеріалу: прохання або наказ, звернені до 1-ї або 2-ї особи. Додаткові підрядні речення зі сполучниками if або whether. Вживання артикля з іменниками, що означають речовину. Словосполучення а little, few. Введення та активізація лексики.
Опрацювання активної лексики

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с.212-213
Проведення словникового диктанту
15
Робота над тематичним діалогом 1 «In the Lunch Hour» (Meals). Виконання вправ на розвиток усного мовлення: переказ діалогу в непрямій мові, складання власних діалогів та розповідей за опорами.




16
Виконання підсумкових завдань.
Модульний контроль.


Модульна контрольна робота
Модуль 2
ЗМ 4 Мандрівки та екскурсії: засоби пересування, екскурсії до інших міст, сіл, країн, придбання квитка на різні види транспорту.
17-18
Інструктаж з БЖД. Введення та закріплення граматичного матеріалу: Пасивний стан (The Passive Voice). Спеціальні запитання у непрямій мові. Абсолютна форма присвійних займенників. Введення та опрацювання лексичного матеріалу до тематичного тексту



19-20
Робота над тематичним текстом “They are Leaving London”. Виконання вправ на розвиток навичок усного мовлення: опис малюнків за текстом, складання ситуацій, діалогів за опорами.
Читання тексту з повним розумінням прочитаного

Tom Hutcinson. New Hotline Elementary OUP, 1999, p. 34-35
Бесіда за прочитаним, виконання комунікативних завдань.
21-22
Введення та закріплення граматичного матеріалу: минулий та майбутній час групи Continuous. Прохання та наказ у непрямій мові. Підрядні речення наслідку. Активізація лексики до тематичного тексту



23-24
Робота над тематичним текстом «A Sea Story» (after W. Jacobs): читання, літературний переклад на рідну мову, відповіді на запитання, переказ тексту від різних осіб, складання ситуацій і розповідей. Позааудиторне читання
Літературний переклад художнього уривку на рідну мову. “The Adventures of Tom Sawyer” by Mark Twain (part 1)

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 212-213
М.Твен. Пригоди Тома Сойєра. Ч1: Навчальний посібник. К.:1998.
Колективна перевірка літературного перекладу. Перевірка післятексто-вих вправ, виконання комунікатив-них завдань.
ЗМ 5 Покупки: придбання сувенірів, подарунків, канцтоварів, продуктів харчування, одягу, взуття, товарів широкого вжитку.
25-26
Введення та закріплення граматичного матеріалу: Ступені порівняння прикметників. Іменні безособові речення. Слова-замісники. Введення та опрацювання тематичної лексики



27-30
Фонетичне опрацювання діалогів «Shopping», їх переказ у непрямій мові.



31
Shoppingмоделювання діалогів за опорами. Виконання підсумкових завдань за вивченими темами.



32
Модульний контроль. Диф. залік


Модульна контрольна робота

Комментариев нет:

Отправить комментарий