Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми | Забезпечення сам. роботи (література) | Форми контролю | ||||
№п/п | Для вивчення на навчальних заняттях | Для самостійної роботи студентів | ||||
5 семестр | ||||||
Модуль 5 | ||||||
ЗМ 10 Письменники та видатні люди країни, мова якої вивчається. | ||||||
1-2 | Інструктаж з БЖД. Введення нового граматичного матеріалу: Continuous Tense forms, Passive Voice. Revision: Indefinite and Perfect Tense forms. | | | Перевірка вступних знань студентів, тестування. | ||
3-4 | Введення тематичної лексики та закріплення нового граматичного матеріалу: Continuous Tense forms, Passive Voice. | | | | ||
5-6 | Активізація введеного лексико-граматичного матеріалу в тренувальних вправах. Робота над текстом “Mistaken Identity” (by Mark Twain) | Письмовий переклад художнього уривку | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 28-30 | Колективна перевірка перекладу | ||
7-8 | Робота над текстом “Mistaken Identity” (by Mark Twain). Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом. | | | | ||
9-10 | Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом: відповіді на запитання, переказ тексту від різних осіб. Grammar: Verb Tenses. | | | | ||
11 | Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом: опис окремих сцен, драматизація окремих епізодів тексту. | Письмовий переклад речень | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 32-35 | Взаємоперевірка виконання вправи | ||
12 | Виконання підсумкових завдань. Модульний контроль. | | | Модульна контрольна робота |
Модуль 6 | |||||
ЗМ 11 Засоби масової інформації: преса, радіо,телебачення, улюблені програми. | |||||
13-14 | Робота над текстом «Mass Media». Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного. | | | | |
15-16 | “Mass Media” - виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | | | |
17-18 | Робота над тематичними текстами « Newspaper» та “Magazine”: фонетичне опрацювання активної лексики. Виконання післятекстових вправ. | Вивчаюче читання | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 997-999 | Вибіркове читання | |
19-20 | « Newspaper» та “Magazine”: вивчаюче читання текстів, аналіз прочитаного, складання монологів. | | | | |
21-22 | Робота над текстом «Radio»: фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного. | | | | |
23-24 | Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Сладання діалогів з теми «Радіо» | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: «БАО» 2004, с. 990-991 | Проведення конкурсу на краще преставлення діалогів | |
25-26 | Робота над текстом «Television»: фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного. | | | | |
27-28 | Робота над текстом «Television»: виконання післятекстових вправ | | | | |
29-30 | Позааудиторне читання | Nineteenth Century American Short Stories | Американська новела 19 ст.: Навч. Посібник, К.: 2000 | Перевірка вправ для контролю роз.прочитаного | |
31 | Робота над текстом «Television».Розповіді про улюблені телевізійні програми. | | | | |
32 | Виконання підсумкових завдань за вивченими темами. Модульний контроль. Диф. залік. | | | Модульна контрольна робота | |
6 семестр | |||||
Модуль 7 | |||||
ЗМ12 В готелі. Оформлення документів в готелі і перебування в ньому. | |||||
33-34 | Повторинй інструктаж з БЖД. Фонетичне опрацювання діалогів, їх переказ у непрямій мові. | | | | |
35-36 | Складання власних діалогів за ключовими словами та словосполученнями з використанням роз’єднувальних запитань та виразів So do I, Neither do I. | Складання розповіді за запитаннями | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 50-51 | Індивідуальна перевірка складених розповідей | |
ЗМ 13 Види мистецтва: кіно, танці, музика, улюблений вид мистецтва. | |||||
37-38 | Ознайомлення з активним словником художнього тексту “The Creative Impulse”, його опрацювання. | | | | |
39-40 | Виконання узагальнюючих граматичних вправ на вживання артикля. | | | | |
41-42 | Активізація словника художнього тексту, читання художнього уривку “The Creative Impulse”, з повним розумінням, виразне читання уголос окремих його фрагментів, відповіді на запитання за текстом. | Літературний переклад художнього тексту “The Creative Impulse” | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 53-55 | Проведення конкурсу на кращий переклад | |
43-44 | Виконання мовленнєвих вправ за прочитаним художнім уривком: обговорення прочитаного, переказ тексту від різних осіб, драматизація окремих епізодів тексту | | | | |
45-46 | Повторення та узагальнення граматичних правил з теми: Active and Passive Voice. Виконання лексико-граматичних завдань. | Опрацювання правил з граматики. | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 561-565 | Перевірка конспектів | |
47-48 | Складання монологічних висловлювань з теми «Мій улюблений письменник». | | | | |
49-50 | Позааудиторне читання | Jerome K. Jerome “The Men in a Boat” | Джером К. Джером. Троє в човні. Посібник. К., 1999 | Перевірка післятекстових вправ, виконання комунікативних завдань | |
51-52 | Введення та закріплення граматичного матеріалу: Perfect – Continuous forms. Введення та опрацювання активної лексики до тексту “The Creative Impulse” (continued) | | | | |
53-54 | Активізація введеного лексико-граматичного матеріалу в тренувальних вправах. Аналітична робота над художнім текстом тексту “The Creative Impulse” (continued) | Літературний переклад художнього тексту тексту “The Creative Impulse” (continued) | Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 53-55 | Проведення конкурсу на кращий переклад | |
55-56 | Виконання мовленнєвих вправ за прочитаним текстом: обговорення прочитаного, переказ тексту від різних осіб, драматизація окремих епізодів тексту | | | | |
57 | Фонетичне опрацювання діалогу «Impressions of a Film», його переказ у непрямій мові. Складання власних діалогів за ключовими словами та словосполученнями. Усні висловлювання за темою | Письмовий твір “The best film I have ever seen” | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 694-695 | Індивідуальна перевірка написаних творів | |
58 | Виконання підсумкових завдань. Модульний контроль | | | Модульна контрольна робота | |
Модуль 8 | |||||
ЗМ 14 Країнознавство. Соціальне життя суспільства країни, мова якої вивчається, та їх державний устрій, географічне положення, культура, освіта,традиції, свята. Спорт. Столиця. Найбільші міста. Популярні газети і журнали. | |||||
59-60 | Робота над текстом «Great Britain». Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного. | | | | |
61-62 | Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | | | |
63-64 | Робота над текстом “The Climate and the Nature of Great Britain”. Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Складання опори для переказу тематичного тексту | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 55 | Усний переказ тексту за опорами | |
65-66 | Робота над текстом “Cities and Towns of Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | | | |
67-68 | Робота над текстом “Places of Interest in Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Усна розповідь про уявну подорож до Великої Британії | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 82-83 | Презентація усних розповідей | |
69-70 | Робота над текстом “British Institutions”. Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Вивчаюче читання тексту «Margaret Thatcher», виконання післятекстових завдань | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 177-178 | Перевірка післятекстових завдань | |
71-72 | Робота над текстом “Education in Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Складання запитань до діалогу-розпитування | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 92-93 | Розігрування діалогу-розпитування в парах | |
73-74 | Робота над текстом “British Literature” and “The British Painters”: Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | | | |
75-76 | Робота над текстом “British cuisine” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Вивчаюче читання тексту (додатково), виконання післятекстових завдань | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 194-199 | Перевірка післятекстових завдань (колективна, індивідуальна) | |
77-78 | Робота над текстом “Sports in Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 190-191 | | |
79-80 | Робота над текстом “English Newspapers and Magazines ” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | Усна розповідь про британські ЗМІ | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 268-272 | Перевірка усних висловлювань | |
81 | Позааудиторне читання | | Лондон: знайомий і незнайомий. Навчальний посібник. К.:1997 | Перевірка вправ для розуміння прочитаного | |
82 | Робота над текстом “English Newspapers and Magazines ” Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення | | Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 268-272 | | |
83 | Виконання підсумкових завдань. Модульний контроль. Іспит | | | Модульна контрольна робота |
Комментариев нет:
Отправить комментарий