понедельник, 4 октября 2010 г.

Практичний курс англійської мови 3 курс

Модулі, змістовні модулі, питання навчальної програми
Забезпечення сам. роботи (література)
Форми контролю
№п/п
Для вивчення на навчальних заняттях
Для самостійної роботи студентів
5 семестр

Модуль 5

ЗМ 10 Письменники та видатні люди країни, мова якої вивчається.

1-2
Інструктаж з БЖД. Введення нового граматичного матеріалу: Continuous Tense forms, Passive Voice. Revision: Indefinite and Perfect Tense forms.


Перевірка вступних знань студентів, тестування.
3-4
Введення тематичної лексики  та закріплення нового граматичного матеріалу: Continuous Tense forms, Passive Voice.



5-6
Активізація введеного лексико-граматичного матеріалу в тренувальних вправах. Робота над текстом “Mistaken Identity” (by Mark Twain)
Письмовий переклад художнього уривку

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 28-30
Колективна перевірка перекладу
7-8
Робота над текстом Mistaken Identity” (by Mark Twain).  Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом.



9-10
Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом: відповіді на запитання, переказ тексту від різних осіб. Grammar: Verb Tenses.




11
Виконання мовленнєвих вправ за тематичним текстом: опис окремих сцен, драматизація окремих епізодів тексту.
Письмовий переклад речень
Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 32-35
Взаємоперевірка виконання вправи
12
Виконання підсумкових завдань.
Модульний контроль.


Модульна контрольна робота


Модуль 6
ЗМ 11 Засоби масової інформації: преса, радіо,телебачення, улюблені програми.
13-14
Робота над текстом «Mass Media». Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного.



15-16
Mass Media” - виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення



17-18
Робота над тематичними текстами « Newspaper» та Magazine”:  фонетичне опрацювання активної лексики. Виконання післятекстових вправ.
Вивчаюче читання

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 997-999
Вибіркове читання


19-20
« Newspaper» та Magazine”: вивчаюче читання текстів, аналіз прочитаного, складання монологів.



21-22
Робота над текстом «Radio»: фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного.



23-24
Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Сладання діалогів з теми «Радіо»
Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: «БАО» 2004, с. 990-991
Проведення конкурсу на краще преставлення діалогів
25-26
Робота над текстом «Television»: фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного. 



27-28
Робота над текстом «Television»: виконання післятекстових вправ



29-30
Позааудиторне читання
Nineteenth Century American Short Stories
Американська новела 19 ст.: Навч. Посібник, К.: 2000
Перевірка вправ для контролю роз.прочитаного
31
Робота над текстом «Television».Розповіді про улюблені телевізійні програми.



32
Виконання підсумкових завдань за вивченими темами.
Модульний контроль.
Диф. залік.


Модульна контрольна робота

6 семестр
Модуль 7
ЗМ12 В готелі. Оформлення документів в готелі і перебування в ньому.
33-34
Повторинй інструктаж з БЖД.
Фонетичне опрацювання діалогів, їх переказ у непрямій мові.



35-36
Складання власних діалогів за ключовими словами та словосполученнями з використанням роз’єднувальних запитань та виразів So do I, Neither do I.
Складання розповіді за запитаннями

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 50-51
Індивідуальна перевірка складених розповідей
ЗМ 13 Види мистецтва: кіно, танці, музика, улюблений вид мистецтва.

37-38
Ознайомлення з активним словником художнього тексту The Creative Impulse, його опрацювання.




39-40
Виконання узагальнюючих граматичних вправ на вживання артикля.




41-42
Активізація словника художнього тексту, читання художнього уривку “The Creative Impulse”, з повним розумінням, виразне читання уголос окремих його фрагментів, відповіді на запитання за текстом.
Літературний переклад художнього тексту The Creative Impulse

Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 53-55
Проведення конкурсу на кращий переклад

43-44
Виконання мовленнєвих вправ за прочитаним художнім уривком: обговорення прочитаного, переказ тексту від різних осіб, драматизація окремих епізодів тексту




45-46
Повторення та узагальнення граматичних правил з теми: Active and Passive Voice. Виконання лексико-граматичних завдань.
Опрацювання правил з граматики.
Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 561-565
Перевірка конспектів

47-48
Складання монологічних висловлювань з теми «Мій улюблений письменник».




49-50
Позааудиторне читання
Jerome K. Jerome “The Men in a Boat”

Джером К. Джером. Троє в човні. Посібник. К., 1999
Перевірка післятекстових вправ, виконання комунікативних завдань

51-52
Введення та закріплення граматичного матеріалу: PerfectContinuous
forms. Введення та опрацювання активної лексики до тексту “The Creative Impulse” (continued)




53-54
Активізація введеного лексико-граматичного матеріалу в тренувальних вправах. Аналітична робота над художнім текстом тексту “The Creative Impulse” (continued)
Літературний переклад художнього тексту тексту “The Creative Impulse” (continued)
Н.А.Бонк, Г.А.Котій English. – Фірма «Фора», І.: 1994, с. 53-55
Проведення конкурсу на кращий переклад

55-56
Виконання мовленнєвих вправ за прочитаним текстом: обговорення прочитаного, переказ тексту від різних осіб, драматизація окремих епізодів тексту




57
Фонетичне опрацювання діалогу «Impressions of a Film», його переказ у непрямій мові. Складання власних діалогів за ключовими словами та словосполученнями. Усні висловлювання за темою

Письмовий твір “The best film I have ever seen”

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 694-695
Індивідуальна перевірка написаних творів


58
Виконання підсумкових завдань.
Модульний контроль


Модульна контрольна робота

Модуль 8

ЗМ 14 Країнознавство. Соціальне життя суспільства країни, мова якої вивчається, та їх державний устрій, географічне положення, культура, освіта,традиції, свята. Спорт. Столиця. Найбільші міста. Популярні газети і журнали.

59-60
Робота над текстом «Great Britain». Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного.




61-62
Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення




63-64
Робота над текстом “The Climate and the Nature of Great Britain”. Фонетичне опрацювання активної
лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Складання опори для переказу тематичного тексту

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 55
Усний переказ тексту за опорами

65-66
Робота над текстом “Cities and Towns of Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення




67-68
Робота над текстом “Places of Interest in Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Усна розповідь про уявну подорож до Великої Британії

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 82-83
Презентація усних розповідей

69-70
Робота над текстом “British Institutions”. Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Вивчаюче читання тексту «Margaret Thatcher», виконання післятекстових завдань

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 177-178
Перевірка післятекстових завдань

71-72
Робота над текстом “Education in Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Складання запитань до діалогу-розпитування

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 92-93
Розігрування діалогу-розпитування в парах

73-74
Робота над текстом  British LiteratureandThe British
Painters: Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення






75-76
Робота над текстом “British cuisine” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Вивчаюче читання тексту (додатково), виконання післятекстових завдань

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 194-199
Перевірка післятекстових завдань (колективна, індивідуальна)

77-78
Робота над текстом “Sports in Great Britain” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 190-191


79-80
Робота над текстом “English Newspapers and Magazines ” Фонетичне опрацювання активної лексики, читання тексту з повним розумінням прочитаного, виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення
Усна розповідь про британські ЗМІ

Кубарьков Г.Л. 1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 268-272
Перевірка усних висловлювань

81
Позааудиторне читання
London: known and unknown

Лондон: знайомий і незнайомий. Навчальний посібник. К.:1997
Перевірка вправ для розуміння прочитаного

82
Робота над текстом “English Newspapers and Magazines
Виконання післятекстових вправ та вправ на розвиток усного мовлення


Кубарьков Г.Л.
1000. Збірка нових тем сучасної англ. Мови. – Донецьк: ООО ПКФ «БАО» 2004, с. 268-272


83
Виконання підсумкових завдань.
Модульний контроль.
Іспит


Модульна контрольна робота

Комментариев нет:

Отправить комментарий